fbpx
Звоните: +370 611 37959 Напишите нам
  • LT
  • EN
  • RU

Обучения специалистов коучинга

Nuotoliniai (online) tęstiniai mokymai.

Suteikiamas ICU sertifikatas.

Об программе

Извините, этот техт доступен только в “LT”.

Об программе

Online mokymai

Jūsų neįtakoja kurioje vietoje, kuriame mieste ar net šalyje esate. Bet kuriuo atveju sutaupote daug laiko, kurį tektų skirti kelionėms, išlaidų transportui, apgyvendinimui ir pan. Ir svarbiausia, nereikia atsisakyti svajonės tapti koučingo specialistu, vien dėl gyvenamosios vietos galbūt tolimame pasaulio krašte.

Mokymų startas

Galbūt šiuo metu Jums susiklostė palankiausias laikas investuoti į savo tobulėjimą, įgyti naudingų žinių ar tapti profesionaliu koučingo specialistu. Individualizuotas požiūris į kiekvieną dalyvį sudaro sąlygas pradėti mokymus Jums patogiausiu metu ar tiesiog dabar, nelaukiant kol susirinks grupė.

Patogus grafikas

Didėjant gyvenimo tempui, neišvengiamai svarbus prioritetų susidėliojimas ir veiklų planavimas. Individualizuoti mokymai išlaikydami savo didžiulę vertą, vistik nesuvaržo, o sudaro galimybę mokymų grafiką derinti prie asmeninio užimtumo. Jūs laisvi rinktis ne tik tinkamas dienas, bet ir dieninį ar vakarinį laiką.

Aktualios temos

Šioje online koučingo mokykloje yra atrinktos daugiau nei 65-ios temos, kurios apima daugelį veiklos, profesinio ir asmeninio gyvenimo sričių, pagrindžia sąsajas su kitomis populiariomis metodikomis, tam, kad koučingą galėtumėte taikyti kuo plačiau ir tikslingiau. Susidarysite individualų optimalų temų rinkinį.

Įvairūs lektoriai

Mokymų temos apima daug įvairių su koučingu susijusių sričių, tad jas atstovauti ir kuo išsamiau, bei suprantamiau išdėstyti yra kviečiami atitinkami specialistai, profesionalūs savo srities žinovai. Ne mažiau 10-ies lektorių yra pasiruošę pravesti mokymus, pakonsultuoti ir sudalyvauti supervizinėse sesijose.

Ypatingas dėmesys

Individualizuotos mokymų programos, platus temų pasirinkimas, skirtingi lektoriai ir žinoma įvairūs mokymosi grafikai užtikrina, kad visuomet dirbama mikro grupelėse (1-5 žm.). Esant tokiam dalyvių skaičiui Jums garantuojamas lektoriaus dėmesys, tad į visus kylančius klausimus tikrai bus atsakyta.

Об программе

PRIVALOMOS TEMOS

Lektoriai
Koučingo mokyklos dėstytojai

PT-1. Koučingo pagrindai. Programos struktūra (žinios, įgūdžiai, vertybės). Mokymosi tvarka (paskaitos, koučingo sesijos, supervizijos). Sesijų audio įrašų archyvas. Koučingo specialisto kompetencijų modelis. Koučingas kaip profesija. Koučingas vadovo veikloje. Kliento užklausų tipai (tikslai , santykiai, įpročiai, požiūris). Koučingo panašumas ir skirtumas palyginus su kitomis palaikančiomis profesijomis (psichoterapija, ekspertinis konsultavimas, mokymai, draugiškas pokalbis). Rekomenduojami resursai (knygos, video).
PT-2. Koučingo pokalbio struktūra. Neurologinių lygių modelis. GROW modelis. Tikslo išgrynininmas ir kontrakto sudarymas. Sprendžiamo klausimo svarba ir aktualumas. Lūkesčiai sesijai ir specialistui. Tikslo pasiekimo kriterijai. Esamos situacijos įvertinimas. Kas buvo daroma ir pasiteisino / nepasiteisino. Galimybių paieška. Kitų žmonių patirties panaudojimas. Naujų idėjų ir elgesio šablonų paieška. Veiksmų planas. Plano įgyvendinimo kliūtys ir priemonės jų įveikimui.
PT-3. Bendrosios koučingo specialisto kompetencijos. Išmokimo ratas. Deklaruojamos vertybės. Profesinė etika ir standartai. Pasitikėjimo santykio kūrimas. Kontrakto sudarymas. Kliento naudojamų sąvokų išgryninimas ir atvėrimas. Giluminis klausymas. Stiprūs klausimai. Kliento sąmoningumo, atsakomybės ir savarankiško mąstymo skatinimas. Dėmesio fokusas į sprendimus ir veiksmus. Užklausų kitoms sesijoms gryninimas.
PT-4. Koučinge naudojamos technikos-I. Koučinge naudojamų technikų ir metodų klasifikacija. Skalės metodas – kaip pamatuoti nepamatuojamus dalykus. Kriterijų metodas. „T“ metodas – kliento dėmesio valdymas. Kaskadų metodas – gilyn link esmės. Balanso ratas – kaip nustatyti prioritetus. Vizualizacijos metodas – vaizduotės privalumai ir grėsmės. Alternatyvų analizės metodas. Plano „B“ technika. Kitos technikos.  Grįžtamojo ryšio sumuštinio metodas.
PT-5. Koučinge naudojamos technikos-II. Smegenų šturmo metodas. Sprendimo priėmimo matrica. Skirtingų pozicijų metodas. Asmenybės dalių metodas. Asmenybės daliu dialogas ir integravimas. Perprasminimo (lingvistiniai įsitikinimų keitimo) būdai. Frustracijos metodas. Metaforų ir analogijų panaudojimas. SWOT analizė. Disnėjaus kūrybiškumo strategija. Socialinė panorama ir submodalumų keitimo technikos. Grupinio koučingo metu naudojamos technikos. Mastermind grupių metodas.

PASIRENKAMOS TEMOS:

Lektorė
Reda Slavinskaitė

RS-1. Eneagrama ir jos taikymas koučinge. Eneagrama — tai gilias šaknis turinti žmonių pažinimo metodika, atskleidžianti pagrindinius jų elgesio motyvus, mąstymo šablonus, gyvenimiškas strategijas. Jos unikalumas tame, kad yra dinamiška, parodo pokyčius streso ir komforto būsenoje. Trys intelektai (emocinis, mentalinis, fizinis) skirtingai įtakoja mūsų bazinius poreikius ir emocijas, taip suformuodami devynis Eneatipus. Jų išmanymas padeda tiek asmeniniame gyvenime, tiek profesinėje veikloje.

RS-2. Metaforinės asociatyvinės kortelės (MAK). Darbas koučinginėmis metaforinėmis kortomis galimas su įvairiais asmenimis ar grupėmis, nepriklausomai nuo amžiaus, išsilavinimo ar užklausos. Aiškios ir paprastos instrukcijos leidžia greitai įsisavinti šį metodą. Galima rinktis universalias arba specializuotas korteles, pritaikytas darbui su vaikais, poromis, traumomis. Didelė įvairovė leidžia atsirinkti tinkamiausias jūsų darbo specifikai. Itin veiksmingas jų panaudojimas koučingo sesijose ar atskirose technikose.​

RS-3. Svajonių komanda. Metodika paremta tyrimais apie organizacijos mikroklimatą. Egzistuoja penkios pagrindinės komandų disfunkcijos, kurios ne tik neleidžia pasiekti trokštamų rezultatų, bet ir griauna kompanijas iš vidaus vis didinant darbuotojų abejingumą, nepasitikėjimą ir tik asmeninių poreikių tenkinimą. Komandos įgalinimui būtina išmanyti kaip paskatinti kiekvieno jos nario įsitraukimą, savo indėlio suvokimą ir tikėjimą bendra vizija. Efektyvios komandos kriterijai padeda nusistatyti realią padėtį ir keistis norima linkme.

RS-4. Transformacijos pasitelkiant transą ir simbolius. Norimos žmogaus transformacijos galimos tik pasiekus tam tikrą proto ramybės būseną, „atjungus“ išorinius trikdžius ir užmezgus vidinį dialogą. Transas  ir hipnozė leidžia greitai ir lengvai tai padaryti. Tam naudojama transinė kalba, simboliai ir laikomasi hipnozės etapų. Transo metu nutyla mūsų vidinis kritikas ir atveriamas kelias į pasąmonę, kur tam tikrų simbolių ir scenarijų pagalba galima atrasti pageidaujamus atsakymus ir resursus.

RS-5. Konsteliacijų taikymas koučinge. Konsteliacijų metodas paremtas žinojimu, kad mes esame tam tikros sistemos dalis, ir bet koks mūsų ar kitų sistemos narių pokytis turi įtakos mūsų reakcijoms bei pasirinkimams. Koučinge dažnai taikomas šeimos išdėstymas ir socialinė panorama. Atlikimo principas, tai tam tikros kliento situacijos ar susiklosčiusių aplinkybių atvaizdavimas erdvėje, padedantis geriau suprasti visų dalyvių sąveikavimą, atrasti problemų priežastis ir priimti ekologiškus sprendimus.

RS-6. Autorinė koučingo programa. Yra keletas esminių skirtumų tarp koučingo sesijos, sesijų paketo ir koučingo programos. Autorinė koučingo programa gali supaprastinti klientų paiešką, palengvinti jų pritraukimą bei padidinti jūsų įkainius ir uždarbį. Supratus kokią pagrindinę problemą turi jūsų klientai ir koks jų didžiausias troškimas, galite sudaryti nuoseklų planą, kaip iš dabartinės netenkinančios padėties pereiti į pageidaujamą. Svarbūs visi aspektai: programos tikslai, struktūra, temos ir jų pateikimas.

Lektorė
Neringa Mikalauskaitė

NMK-1. Septyni vidinių pokyčių trukdžiai. Antrinės naudos, budinčios frazės arba kitaip ribojantys kalbos elementai, asmenybės dalių konfliktai, kitų autoritetingų asmenų įtaiga, patirtos psichotraumos pasekmės, savęs baudimas, kaip ribojantys įsitikinimai ir saviidentifikacija su pasirinktu, sąmoningai arba ne, patinkančiu personažu. Tai pagrindinės priežastys stabdančios ir lėtinančios koučingo procesą ir asmenybės pokyčius. Detalus supažindinimas su kiekviena galima priežastimi atskirai ir praktinis konkrečių technikų taikymas, problemų sprendimams rasti.
NMK-2. Koučingo klientai ir asmenybės sutrikimai. Trumpai apie asmenybės sutrikimus. Kas jie — neurotikai, narcizai, sociopatai, psichopatai, žmonės, kurie mato pasaulį kitaip? Kaip atpažinti ir atskirti potencialius klientus nuo lankytojų. Vienas iš būdų atpažinti juos — pirmosios konsultacijos detali apklausos forma ir apklausos formos analizės ypatumai. Bendravimo su jais ypatumai ir pavojai. Toksiškų santykių aukos ir koučingo konsultacijų privalumai su jomis. taikymas, problemų sprendimams rasti.
NMK-3. Socialinė panorama. Tai — autorinis Lucas Derksmetodas, jo naudojimo koučinge galimybės. Socialinė panorama — tai kiekvieno žmogaus mintyse esanti realybės modelio dalis. Visi asmeniui svarbūs žmonės ir ryšiai su jais yra mentalinės projekcijos užkoduotos psichikos erdvėje. Socialinė panorama — metodas, kurio pagalba randami reikiami sprendimai pokyčiams vykti. Praktinis užsiėmimas vienai konkrečiai užklausai išanalizuoti. Bendras gautų įžvalgų aptarimas.
NMK-4. Simbolodrama. Tai kūrybinis koučingo metodas — Hanscarl Leuner autorinė psichoterapijos kryptis, paremta vaizduote. Vaizduotė yra svarbus instrumentas, kurį mes panaudojame koučingo sesijų metu. Pagrindiniai simbolodramoje naudojami vaizdiniai yra upė, namas, gėlė, medis, žmogus. Pagrindinės simbolių charakteristikos ir taikymo būdai. Kada ir kaip naudoti simbolius? Praktinis užsiėmimas. Trumpas simbolinis testas ir jo bendras aptarimas.
NMK-5. Vaikų (5 — 12 m.) adaptacija šeimoje. Pagrindiniai adaptacijos šeimoje klausimai, kurie kyla vaikams ir kaip juos spęsti. Patikimas ir nepatikimas ryšys su mama ir tėčiu ir jo pasekmės. Rolės šeimos struktūroje, kodėl vaikui taip svarbu žinoti savo vietą, rolę ir statusą savo gimtoje šeimoje. Asmeninės visų šeimos narių ribos, teisės ir pareigos šeimos struktūroje.
NMK-6. Sėkmingi santykiai per archetipų prizmę. K. G .Jungas ir jo archetipų sąvokos. Kodėl taip svarbu sociume ne tik atlikti tam tikras rolės ir vaidmenis, kurie yra archetipiniai, bet ir suvokti jų prigimtines energijas. Tarpusavio santykių kontekste dažniausiai sutinkami archetipai tai- Karalius ir Karalienė, Pirklys ir Šeimininkė, Karys ir Meilužė, Magas ir Vaikas.  Kiekvieno iš archetipų funkcijos, įtakos zonos, privalumai ir trūkumai.

Lektorė
Milda Hernandez

MH-1. Mediacinis koučingas – ateities niša koučingo specialistams. Mediacija — taikinamasis tarpininkavimas, kai nešališkas mediatorius padeda taikiai išspręsti ginčą. Mediacijos objektas – krizės šeimoje, darbo ginčai, bet kokie konfliktai, kurie paprastai iki šiol buvo sprendžiami tik teismo keliu. Iš tiesų, tai puiki alternatyva koučingo specialistui renkantis specializacijos kryptį. Aptarsime mediacijos kaip proceso algoritmą ir kritinius taškus.
MH-2. Santykiai šeimoje – iššūkiai ir jų sprendimo būdai. 
Šeima – tai sistema, kuri turi savo struktūrą, hierarchiją ir taisykles. Iššūkiai kyla, kai bandome ieškoti visoms pusėms tinkamų sprendimų. Tai sukuria emocinę įtampą, kuri paveikia ir kitas gyvenimo sritis – darbą, sveikatą ir pan. Kuo ypatingi konfliktai šeimoje? Kokie galimi būdai atkurti harmoniją šeimoje. Metaforinių kortelių panaudojimas sprendžiant santykių poroje problemas.galime padėti jai  kuriant Naująją savęs versiją.
MH-3. Moters savirealizacija – naujo gyvenimo kūrimas po skyrybų.
Lietuvoje – pusė susituokusių porų išsiskiria. Dažniausiai, po skyrybų, moterys lieka vienos auginti vaikus ir kurti savo gyvenimą iš naujo. Tai skatina susimąstyti  apie savivertę ir pasitikėjimą kitais. Į paviršių iškyla daugybė emocinių blokų ir baimių. Kalbėsime apie tai, ko moteris tikisi ir laukia iš koučingo specialisto ir kokiais metodais bei įrankiais galime padėti jai  kuriant Naująją savęs versiją.
MH-4. Nesmurtinė (konstruktyvi) komunikacija. Dažniausi klientų klausimai apie tarpasmeninių santykių kūrimą ir konfliktų sprendimą būna šie: „Kaip išsakyti savo poreikius ir jausmus? Kaip išdrįsti pasakyti „NE“? Kaip išgirsti kitą?“. Paskaitoje susipažinsite su psichologo Marshall Rosenberg nesmurtinės komunikacijos metodu ir mokysitės kaip jį pritaikyti sprendžiant asmeninių santykių iššūkius bei dirbant su tokio tipo užklausomis sesijų metu.
MH-5. Savivertė. Savivertė — populiari tema tiek tarp koučingo klientų, tiek ir patiems specialistams (ypatingai kai kalba pasisuka apie savęs reprezentavimą, klientų paiešką, kainos už paslaugas nustatymą ir pan.) Kas yra savivertė? Kokia ji gali būti? Kokios priežastys lemia jos formavimąsi? Kokią įtaką savęs vertinimas daro mūsų pasirinkimams ir kaip  dirbti su tokio tipo užklausomis. koučingo sesijos metu?
MH-6. Spiralinė dinamika. Ši teorija paaiškina, kodėl mąstome ir pasaulį suvokiame skirtingai, kodėl nesuprantame vienas kito ir nesusikalbame. Ji paaiškina aštuonis sąmonės lygius (asmenybės tipus), kaip asmenybė vystosi, pereina iš vieno lygio į kitą. Kiekvienas lygis (vertybių ir įsitikinimų rinkinys) formuoja unikalų pasaulio suvokimo ir priėmimo būdą ir tarnauja atspirties tašku perėjimui į sekančią pakopą.

Lektorius
Arūnas Bėkšta

AB-1. Meyers – Briggs asmenybių tipai (MBTI). MBTI (Myers-Briggs Type Indicator) yra vienas populiariausių asmenybės įsivertinimo instrumentų. Keturios asmenybės dimensijos: 1. Energija: iš aplinkos ar iš savo vidaus? 2. Pasaulio suvokimas: jutimais ar intuicija? 3. Sprendimai: protas ar jausmai? 4. Siekiame kontroliuoti, ar prisitaikyti? Pagalba koučui suprasti save, klientą ir jo elgesį.
AB-2. Sprendimų priėmimas. Mes nuolat priimame sprendimus, vieni iš jų yra svarbūs, kiti mažiau svarbūs. Kaip atskirti? Sprendimai visada susiję su permainomis ir veiksmo inicijavimu, todėl dažnai vengiama juos priimti, ypač, kai sprendimai svarbūs. Klientai negali pasirinkti iš kelių alternatyvų, atidėlioja sprendimus, įstringa uždarame neproduktyvaus sprendimo rate. Paskaitoje ieškosime būdų ir technikų, kaip padėti apsispręsti ir nuspręsti.
AB-3. Koučingas organizacijos strategijai kurti. Strategija, strateginis planavimas ir strateginis mąstymas. Sesijų turinio ir proceso aptarimas su klientu. Ko nori klientas: koučingo, konsultavimo ar mokymų? Kokio rezultato tikisi klientas? Sėkmingo rezultato kriterijai. Susitarimas dėl sesijų ir preliminaraus plano. Sesijų planavimas. Ryšys tarp strategijos kūrimo žingsnių ir GROW modelio bei neurologinių lygių. Koučingo technikų panaudojimas. Proceso ir rezultatų įvertinimas.
AB-4. Laiko valdymas. Kodėl žmogus nedaro to, ko norėtų? Dažniausias atsakymas „neturiu laiko“. Aptarsime požiūrius į laiką ir jo valdymą. Patyrinėsime laiko valdymo dalykus neurologinių lygių požiūriu. Kas iš tiesų yra problema: aplinka, elgesys, žinios ir gebėjimai, įsitikinimai, identitetas ar misija? Kiek įtakos daro asmenybės tipas? Kokius klausimus užduoti klientui?
AB-5. Permainų valdymas. Permainos yra neišvengiamos, kai kurios iš jų daro esminę įtaką mūsų gyvenimui. Kodėl dažniausia reakcija į permainas yra pasipriešinimas? Kübler-Ross permainos kreivė. Kaip palengvinti permainų priėmimą? Permainų ledkalnis. Kurt Lewin trijų žingsnių modelis ir jėgų lauko analizė. Dekarto kvadrato metodas. John Kotter 8 permainos įgyvendinimo žingsniai.
AB-6. Didvyrio kelionė. Nusprendę įgyvendinti svarbias permainas gyvenime, išsiruošiame į „didvyrio kelionę“. Pagal R.Dilts, kelionėje yra aštuoni etapai, kur didvyris: išgirsta kvietimą; atsiliepia į kvietimą; sutinką globėją; susitinka su demonu; transformuoja save; atlieka užduotį; grįžta namo pasikeitęs. Aptarsime, kaip koučingo specialistas gali padėti didvyriui kiekviename etape, kad jis įgyvendintų permainą ir įvykdytų savo misiją.

Lektorė
Sonata Aaltonen

SA-1. Savikoučingas. Savikoučingas kaip savęs transformacijos įrankis. Kegan’o transformacijos stadijos. Savęs, kaip koučerio, modelis. Metodai skirtingiems asmenybės tipams: nerimautojams, “ežiams”, perfekcionistams, “chameleonams”, “vėžliams”.  Kaip dirbti su noru kontroliuoti, nerimu, motyvacija, negatyviu vidiniu kritiku. Vidinio koučerio ugdymas. Du keliai į lyderystę (N. Petrie). Savikoučingo įrankiai lavinant lyderystės įgūdžius.
SA-2. Emocinis intelektas (EQ). Emociškai intelektualus žmogus geba suprasti savo emocijas, save motyvuoti ir sukurti pozityvius socialinius ryšius. Kokiais gebėjimais pasižymi emociškai intelektualus žmogus? Kaip lavinti EQ? Kaip padėti klientui peržengti jo baimes ir nerimą? Kaip dirbti su klientų emocijomis? Baimės (galios praradimo) ir Įgalinimo ciklai. Pagrindinės klientų baimės koučinge ir kaip su jomis dirbti?
SA-3. Darnios asmenybės modelis. Darni asmenybė pasižymi 5 bazinėmis kompetencijomis (S. Kessler): jaučia savo ribas, turi adekvačią savivertę, realizuoja save darbinėje veikloje ir/ar sociume, geba kurti socialinius ryšius, pasitiki savimi ir savo patyrimu. Dažnai vaikystėje nepavyksta išsiugdyti šių kompetencijų. Kaip atpažinti kliento asmenybės paternus? Kaip koučingo specialistas gali  padėti išsiugdyti reikiamas kompetencijas?
SA-4. Darbas su “šešėliu” koučinge. Šešėlis – tai, ko mes nematome, nenorime priimti, neigiame ar slepiame nuo savęs. Neintegruotas šešėlis veikia mūsų pasąmonėje. Kaip atpažinti savo šešėlį, jį priimti, o gal net ir susidraugauti? Kokios yra darbo su šešėliu technikos? Kokie resursai ir galimybės atsiveria atvėrus šią “pandoros skrynią”. Leiskime sau su smalsumu tai patyrinėti.
SA-5. Apsišaukėlio sindromas. Apsišaukėlio sindromas — tai jausmas, kad nesu vertas savo pasiekimų, esu ne tas, kokiu mane mato kiti žmonės. Šį sindromą lydi nepasitikėjimas, savo pasiekimų, talentų, gebėjimų, patirties nuvertinimas ir baimė būti demaskuotam. Kaip padėti klientui pamatyti realų save ir įgyti daugiau pasitikėjimo siekti savo tikslų.
SA-6Egzistenciniai klausimai koučinge. Kokia mano gyvenimo prasmė? Kodėl nejaučiu džiaugsmo ir pilnatvės? Kaip dirbti su klientais, kurie ateina su tokiomis užklausomis? Gyvenimo prasmių klasifikacija. Emocinis perdegimas. Kaip padėti klientui suvokti savo  ypatumus ir įsitikinimus, kurie didina perdegimo tikrimybę? Kaip padėti klientui grįžti į resursinę būseną?

Lektorė
Vitalija Budžiūtė

VB-1. Mastermind ir koučingas grupei. Mastermind ir koučingas, tai efektyvios dvi priemonės dirbant žmonių grupėje. Mastermind pagrindinės taisyklės. Grupės moderatoriaus atsakomybės ir iššūkiai. Grupės struktūra, laikotarpio trukmė. Tematikos formavimas. Dalyvių įtraukimas, palaikymas, ryšio kūrimas. Grupės dinamikos stadijos. Grupės moderatoriaus emocinis stabilumas. Klientų paieška, tikslinė auditorija. Pardavimų grandinėlė. Kaip grupėje galima atrasti ilgalaikius klientus? Grupės uždarymas.
VB-2. Dėmesio valdymas darbe. Kaip kelių užduočių atlikimas mažina produktyvumą? Kokią kainą mokame “multitaskindami”? Kaip susikaupti, kai esi blaškomas? Elgesio grandinė. Kaip dirbti mažiau ir pasiekti daugiau? Fokusas ir sąmoningumas. Trilypis lyderio fokusas pagal Daniel Goleman. Fokusas ir žmogaus resursai. Dėmesingumo trikampis bei dėmesingumas komunikacijoje. Gilaus darbo praktikavimas. Dėmesio lavinimo pratimai kasdienai.
VB-3. Tampu koučingo specialistu. 5 žingsniai kuriantys gyvenimą. Ką turi žinoti baigęs studijas koučingo specialistas? Nuo ko pradėti? Būtini etapai naujam koučingo specialistui jo karjeroje. Koučingo specialisto saviugda. Koučingo derinimas su kitomis veiklomis. Skausmingos vietos: koučingo specialisto baimės ir jų įveikimas. Kur rasti palaikymą? Klientų pritraukimo metodai. Asmeninio įvaizdžio kūrimas. Koučingo specialisto autentiškumas.
VB-4. Asmeninių pokyčių valdymas ir koučingas. Priežastys, kodėl nepradedame daryti ko norime. Baimė – tavo stiprybė. Iš kur pasisemti motyvacijos. Vidinė nuostata. Vertybių įtaka pokyčiuose. Pokyčių valdymo stadijos. Didvyrio kelias. 7 žingsniai į lengvesnį sprendimų priėmimą. Kaip koučingas gali lengviau išgyventi pokyčių skausmą? Darbas su pokyčius išgyvenančiu klientu. Klausimai ir metodai, padedantys eiti pokyčiu keliu lengviau.
VB-5. Provokatyvus koučingas. Kas yra provokatyvus koučingas? Kuo provokatyvus koučingas skiriasi nuo tradicinio koučingo. Pagrindiniai elementai. Provokatyvaus koučingo naudojimas. Humoras ir provokatyvus koučingas: kaip tai padeda klientui ir koučingo specialistui. Metaforų galia. Kliento provokavimas žodinėmis ir neverbalinėmis priemonėmis. Kada netinka naudoti provokatyvų koučingą? Sėkmingo provokatyvaus koučingo žingsniai ir technikos. Kliento vidinis progresas.
VB-6. Atidėliojimas. Atidėliojimo problema. Kaip ir kodėl atsiranda atidėliojimas? Atidėliojimo ciklas. Kaip atpažinti atidėliojantį žmogų? Atidėliojančio asmens mąstymas. Ruminavimas ir atidėliojimas. Perfekcionizmo ir atidėliojimo sąsaja. Atidėliojimas ir vaiko pozicija. Vidinis kritikas. Socialinių tinklų įtaką atidėliojimui. Atidėliojimas ir koučingas: kaip dirbti su atidėliojančiais darbus ar kitus dalykus klientais. Pagalbos būdai, įrankiai ir metodai.

Lektorė
Birutė Velykienė

BV-1. Koučingas vadovo darbe (metiniai pokalbiai). Metinis pokalbis įmonės strategijos kontekste. Metinis pokalbis vadovo ir darbuotojo požiūriu. Metinis pokalbis vadovui: formalumas ar kontrolės įrankis? Galimas/tikėtinas darbuotojo indėlis į įmonės veiklas bei rezultatus. Koučingo elementai darbuotojo ir vadovo pasiruošime pokalbiui. Pokalbio eiga. Paslėptos kliūtys, trukdančios komunikacijai. Išorinė aplinka ir vidinė būsena. Už ką atsakingas vadovas? Abipusiai naudingas metinio pokalbio rezultatas.
BV-2. Schemų terapija ir koučingas. Jeffrey Young psichoterapija ir 18 gyvenimo schemų. Baziniai vaikystės poreikiai ir ankstyvosios jų patenkinimo patirtys. Schemos, kuriose įstringa mintys, emocijos ir kūno pojūčiai. Momentinės emocinės būsenos bei su jomis susiję funkciniai ir disfunkciniai elgesio modeliai. Įrankiai, kurie įgalina keisti praeities įtaką dabarčiai. Sveiko suaugusio ir laimingo vaiko režimai.
BV-3. Savęs pažinimas koučingo specialisto kelyje. Emocinis intelektas (EQ). „Aš“, kurį matau veidrodyje. Ką žinome apie save ir ką slepiame net ir nuo savęs. Kosmetiniai pataisymai ar transformaciniai pokyčiai mane lydi saviugdos kelyje? Kokiame grįžtamojo ryšio lauke aš gyvenu? Asmeninė vertė. Vidiniai ir išorės ištekliai augimui. Asmeninių pokyčių formulė ir koučingo specialisto įtaka.
BV-4. Koučingas ir šamanizmas. (Kq reikia žinoti koučingo specialistui, kad koučingo technikos nebūtų apgaubtos mistikos šydu?) Šamanizmas šiuolaikinio mokslo akimis. Kas bendro tarp senovės praktikų ir mokslo teorijų. Placebas ir nocebas. Mūsų sąmonės ribos. Koučingo specialistas tarp mistikos ir mokslo teorijų. Kokius atsakymus klientui pateikia sąmonė ir pasąmonė? Kuriais atsakymais klientas patiki?
BV-5. Socialinė panorama arba pasąmonės socialinės tikrovės žemėlapis. Personifikacijos teorija pagal dr. Lucas A. C. Derks (Olandija). Socialinės panoramos metodo taikymas koučinge. Bendroji socialinė panorama. Teigiamo savęs įvaizdžio kūrimas. Socialinės panoramos metodą galima taikyti norint padidinti savivertę ir asmeninį autoritetą, pagerinti santykius su žmonėmis įvairiose gyvenimo sferose, panaikinti vidinius apribojimus, baimes, transformuoti ribojančius įsitikinimus.
BV-6. Žmogaus mąstymo šablonai – metaprogramos. Asmeninio pasaulio modelio kūrimas. Kas slepiasi tipologijos dugne? Asmeninių filtrų sistemos, kurių dėka konstruojama individuali realybė. Mentalinės, emocinės ir kitos metaprogramos. Kaip pastebėti/išgirsti metaprogramas koučingo sesijoje. Koučingo sesijos, kai sprendžiami motyvacijos, reakcijos į kritiką, sprendimų priėmimo, vertybių klausimai. Konteksto įtaka metaprogramai. Metaprograminis profilis. Metaprogramos ir eneagrama.

Lektorė
Jarūnė Grigienė

JG-1. Lingvistika koučinge. Verbalinės komunikacijos svarba ir sudedamosios jos dalys. Ką signalizuoja kliento kalbėjimo stilius ir vartojamos frazės apie jo pasaulėžiūrą, mąstymo būdą, savivertę, gebėjimą siekti tikslų. Žodžio galia – atsakingas vartojamų žodžių pasirinkimo svarba. Pirmas kontaktas su klientu: kaip užmegzti prasmingą kontaktą su klientu per pirmą pokalbį. Moterų ir vyrų kalbėsenos skirtumai ir ypatumai.
JG-2. Kūno kalba. Gebėjimo skaityti kūno kalbą svarba ir nauda darbe su žmonėmis. Ką signalizuoja pečių ir rankų padėtys pokalbio metu. Intonacija, tembras, pauzės – kaip šių dalykų suvokimas gali padėti pokalbyje su klientu. Akių padėtys ir jų reikšmės. Ryšio su klientu kūrimas kūno gestų pagalba. Kaip įtakoti kliento nuotaiką savo kūno kalba?
JG-3. Mentaliniai blokai. Mentaliniai blokai: kaip ir kada jie susiformuoja. Dažniausiai pasitaikantys mentaliniai blokai, kaip juos atpažinti, kokie žodžiai, frazės juos išduoda. Ryšys tarp mūsų minčių, emocijų, veiksmų ir kaip tai lemia mūsų sėkmę ir tikslo siekimą. Kas įtakoja mūsų savivertę. Metodai, kuriuos galima naudoti darbui su mentaliniais blokais.
​JG-4. Transformacinis koučingas. Transformacinis koučingas ir jo ypatumai. Transformacinio koučingo nauda klientui. Transformacinio koučingo skirtumai nuo kitų koučingo krypčių. Pokytis ir transformacija – kuo tai skiriasi. Transformacinio koučingo darbo pobūdis ir technikos. Holistinis požiūris į klientą ir jo klausimus. Savybės, kuriomis turėtų pasižymėti transformacinio koučingo specialistas. Su kokiais klientais dirba transformacinio koučingo specialistas.
JG-5. Šiuolaikinė Psichosomatika. Užklausos šiuolaikinėje psichosomatikoje. Kaip derinasi koučingas ir psichosomatika ir kuo jie skiriasi. Kokie trys faktoriai lemia, kad išgyventa situacija atsilieps tam tikru negalavimu kūne. Kas mumyse „įjungia“ negalavimus, ligas. Kuo svarbi kūno kalba psichosomatikoje. Kūno testai darbe su klientu. Kaip padėti klientui rasti naują teisingesnę elgesio strategiją, kuri tinka konkrečiai jam.
JG-6. Ribos ir teisingas jų nubrėžimas. Ribų samprata ir rūšys. Sritys, kuriose reikia mokėti pasakyti NE. Požymiai, kad mūsų ribos nepakankamai tvirtos arba pernelyg tvirtos. Kokios yra sveikos ribos? Mitai apie ribas. Kodėl sunku pasakyti NE? Dažniausios reakcijos brėžiant ribas. Ką daryti, esant pasipriešinimui ribų brėžimui? Kaip stiprinti santykius, laikantis ribų? Konstruktyvūs būdai pasakyti NE.

Lektorė
Aistė Lehmann

AL-1. Pozityvioji psichologija. Kas yra / nėra pozityvioji psichologija. Skirtumas nuo klasikinės psichologijos. Autentiška laimės samprata, gerovės teorija (M. Seligman), PERMA modelis. Pritaikymas koučinge. Kliento profilio sukūrimas: metodologijos, kaip nustatyti stipriąsias kliento charakterio puses. Prasmė ir savirealizacija, tikslai ir jų pasiekimas. Kaip skatinti kliento pozityvias emocijas, pasitikėjimą savimi, optimizmą, motyvaciją, tikslus ir jų pasiekimą. Koučo rolė.
AL-2. Meditacija ir jos apibrėžimai. Kas yra meditacija: meditacijos ištakos, kilmė ir istorija. Trys gunos ir kaip jas panaudoti siekiant subalansuoti savo gyvenimą. Septynios galimos sąmonės būsenos ir priėjimas prie aukštesnių būsenų. Keturios kilnios tiesos. Apie čakras ir jų įtaką. Kodėl turėtume medituoti (privalumai)? Meditacijų įvairovė. Meditacijos taikymas kasdienybėje ir koučinge.
AL-3. Meditacijų rūšys ir taikymas sesijose. Moksliniu požiūriu visas meditacijos rūšis galima suskirstyti į tris kategorijas. Kokios yra šios kategorijos? Meditacijų rūšys: zazen, vispassano, kundalini, tantra, tongelo, kūno skenavimo ir t.t. Kur, kada, kokia rūšis taikoma. Kuo jos skiriasi. Kokia yra skirtingų meditacijų nauda. Meditacijos aplinka, kas reikalinga meditacijai, kaip pasiruošti vesti meditaciją. Meditacijos sesija.
AL-4. Perfekcionizmas. Kada pasireiškia perfekcionizmas. Kuo skiriasi sveikas ir nesveikas perfekcionizmas? Kaip atsiranda perfekcionizmas ir kas jį sukelia? Asmenybių rūšys, kurioms būdingas perfekcionizmas. Kada reikalinga terapinė pagalba?  Perfekcionisto mąstymo modeliai. Perfekcionizmo tipai. Perfekcionizmas įvairiose gyvenimo srityse. Galimos priežastys. Teigiami ir neigiami perfekcionizmo aspektai. Išsivadavimas iš spąstų ir koučerio vaidmuo sesijoje.
AL-5. Blokuojančios mintys ir išankstinės nuostatos. S. Freudo „Ledkalnio metafora“. Darbas su blokuojančiom mintim koučingo metu pagal P. Bock. Kognityviniai iškraipymai. Jausmų įtaka mintims. Blokuojančių mąstymo modelių atpažinimas, pagrindiniai trys žingsniai dirbant su blokuojančiom mintim. Automatinės ir racionalios mintys. Blokuojančių minčių tipai. Išorinis dirgiklis — mintis — jausmas — elgesys — rezultatas. Suaugusio AŠ gyvenimas.

Lektorė
Vilma Kaškonaitė Deksnienė

VKD-1. Emocinis intelektas ir koučingas. Emocijos veikia kiekvieną gyvenimo situaciją. Žmogus, turintis aukštą emocinį intelektą, pasiekia žymiai daugiau įvairiose gyvenimo srityse. Tai padeda jam atskleisti naujas galimybes, ugdyti savo potencialą ir būti savo gyvenimo kūrėju. Kokios yra emocinės kompetencijos ir kaip jas ugdyti? Emocinis intelektas ir koučingas. Kaip emocinis intelektas gali keisti koučingo kokybę?
VKD-2. Dėmesingas (giluminis) klausymasis. Būti išklausytam ir suprastam yra tai ko mes tikimės vieni iš kitų. Klausymasis nėra savaime suprantamas dalykas – tai įgūdis, kurį būtina lavinti. Skirtingi klausymosi lygiai. Giluminis klausymasis tai sąmoningas sprendimas išgirsti kitą. Kokios emocinės kompetencijos būtinos giluminiam klausymuisi? Kaip jas lavinti? Fenomenologinis metodas ir jo taikymas koučingo sesijose. Dialogo principai.
VKD-3. Santykio kūrimas. Santykiai yra neatsiejama žmogaus gyvenimo dalis. Tai yra būtinas žmogaus poreikis. Kaip patenkinti šį poreikį, kuriant harmoningus santykius? Nuo ko pradėti? Santykis su savimi ir santykis su aplinka. Pagrindiniai santykio komponentai. Tranzakcinės analizės bendravimo teorija ir trys ego būsenos. Keturios gyvenimo arba “OK” pozicijos. Santykis AŠ-TU. Dialogas. Santykio kūrimas koučinge.
VKD-4.  Savižudybių tema koučingo sesijoje. Kaip atpažinti asmenis galvojančius apie savižudybę net jei sesijos metu tiesiogiai apie tai nekalbama? Kvietimai – ženklai, iš ko galima suprasti, kad žmogus gali turėti minčių apie savižudybę. Kaip paklausti ir ką daryti išgirdus atsakymą TAIP? Keturi pagalbos žingsniai (TALK). PAL modelis. Kaip kalbėtis su tais klientais, kurie savo artimoje aplinkoje patyrė savižudybę?

Lektorius
Andrius Simaitis

AS-1. Geštalto taikymas koučingo sesijoje. Geštalto terapijos istorija ir teorinis pagrindimas. Skirtumai palyginus su kitomis terapijos kryptimis.  “Čia ir dabar” principas. Kontakto ciklas. Pasipriešinimo pokyčiams tipai ir jų įveikos būdai. Poliariškumai. Kūrybiniai eksperimentai. Neuždarytų geštaltų principas. Lauko teorija. Geštalto terapijos požiūris į organizaciją ir jos dinamiškumą. Socialinės sistemos organizacijose, skirtingi jos lygiai. Save reguliuojančios komandos ir jų formavimosi etapai.
AS-2. Karjera ir profesinis konsultavimas. Pagrindinės karjerą ir profesinį konsultavimą apibrėžiančios teorijos. Profesijos pasirinkimo modeliavimas. Savęs pažinimo svarba profesiniame konsultavime. Karjeros tyrinėjimo veiklos ir metodai. Karjeros planavimas, organizavimas ir valdymas. Pagrindiniai karjeros valdymo principai ir koncepcijos. Karjeros valdymo etapai. Darbo rinkos samprata. Individo talentų atpažinimas. Karjeros planavimo ir plėtros modeliai.
AS-3. Mindfulness: nauda koučui ir klientui. Trumpa mindfulness istorija. Kas yra mindfulness ir kuo skiriasi nuo kitų meditacijos formų. Moksliniai tyrimai ir duomenys apie mindfulness naudą. Mindfulness naudojimo sritys ir programos: kognityvinės terapijos, streso valdymo, pilnaprotaujančios tėvystės, pilnaprotaujančio valgymo. Pagrindiniai mindfulness principai, technikos ir praktikos. 8 savaičių kurso koncentratas per 2 valandas.
AS-4. Sapnai ir metaforos. Sapnų ir metaforų apibrėžimas, istorinis kontekstas. Sapnų analizė: prasmės ir simbolikos tyrinėjimas; skirtingi sapnų tipai ir jų aiškinimo būdai. Metaforų vaidmuo komunikacijoje ir suvokime; įprastų metaforų pavyzdžiai ir jų reikšmės; metaforos kaip priemonė atskleisti įsitikinimus, vertybes ir emocijas. Metaforomis paremtos psichologinių technikų formos. Projekcija kaip savęs pažinimo instrumentas.
AS-5. Nerimas. Nerimo paplitimo priežastys ir aplinkos poveikis. Nerimo sutrikimų tipai, simptomai, priežastys ir rizikos veiksniai. Stresas: apibrėžtis, stresoriai ir jų poveikis žmogaus savijautai. Streso valdymo metodai ir įveikos strategijos. Streso ir nerimo ryšys. Panikos ataka, jos simptomai, įveikos būdai. Panikos ir nerimo ciklas. Nerimo sukeltas ruminavimas (užstrigęs mąstymas), baimės ir fobijos.

Lektorė
Dovilė Gudgalė

DG-1. NLP metodai koučinge. NLP (neuro-lingvistinis programavimas) apibrėžtis, pagrindiniai veikimo principai. Kiekvieno individo skirtingi pasaulio suvokimo filtrai. Inkarų kūrimas skirtingose erdvėse (kinestetinis, garsinis, vaizdinis, uodžiamasis). NLP ir koučingo postulatai, jų integravimas kasdienybėje tikslui pasiekti. Laiko linijos modelis (panaudojimas, galimos variacijos). Pozityvioji motyvacija per lingvistiką. NLP ir manipuliacija. NLP technikų panaudojimas koučingo sesijose.
 DG-2. Kalbos fokusai. Kalbos magija (fokusai) remiasi NLP principais ir pasaulėžiūra. Įsitikinimų susiformavimas ir atpažinimas per lingvistiką (didesnis dėmesys aptariant šias kategorijas: paviršiniai, giluminiai, palaikantys, ribojantys). 14 kalbos fokusų apibrėžtis ir praktinis pritaikymas, ekologiškumas. Žmogaus požiūrio keitimas kalbos fokusų pagalba. Komunikavimo meistriškumas, žodinė agresija. Realybės žemėlapio praplėtimas. Koučingo sesijų vedimas naudojant kalbos fokusus.
DG-3. Naujų naudingų įpročių formavimas. Žodžio „įprotis“ apibrėžtis (slopinantys, nenaudingi ir auginantys įpročiai). Autopilotas – mūsų nesąmoningi įpročiai. Sąmoningos sprendimo priėmimo strategijos. Skatinamosios strategijos – gera savikontrolė. Neveiksmingos paskatos priežastys. Motyvacijos ir valios stokos įveika. Naujų įpročių formavimas klientui koučingo sesijoje. Sunkus įpročių pokytis – sistemos, o ne paties įpročio, problema. Norimas kitoks rezultatas tiesiogiai priklauso nuo naujų įpročių.

Тренеры курса

Vitoldas Masalskis

Vitoldas Masalskis – psichologas, profesionalus koučingo specialistas, NLP treneris. Koučingo paslaugų centro vadovas. ICU narys. ICTA narys. Verslo treneris su daugiau kaip 20 metų darbo patirtimi. www.koucingopaslaugos.lt projekto autorius. Keliasdešimt straipsnių psichologijos, saviugdos, vadybos, pardavimų temomis autorius. Kuruoja FB grupių „Koučingo Lietuvoje grupė“, „NLP Lietuvoje grupė“, „Koučingo specialistai“ ir kt. specializuotų grupių veiklą.

Reda Slavinskaitė

Reda Slavinskaitė – mokymų lektorė, koučingo specialistė, verslo konsultantė ir motyvacinio projekto Re-Act autorė. Pagrindinės kryptys: motyvacijos ir komunikacijos gerinimas, procesų optimizavimas, sprendimų paieška, elgesio motyvų analizė. Tarptautinio verslo ir Finansų vadybos magistro diplomai, bei daugiau nei 15 metų vadovavimo patirtis leidžia sukurti praktiškas programas verslo įmonėms, norinčioms pakeisti vadovavimo stilių, įdiegti koučingo kultūrą ir tinkamai įgalinti komandas.
Sertifikatai: NLP trenerė, Koučingo trenerė, Eneagramos trenerė, Verslo trenerė (ICTA). Eriksoninės hipnozės ir metaforų taikymo praktikė. Papildomos specializacijos – Eneagramos taikymas versle ir koučinge.

Sonata Aaltonen

Sonata Aaltonen - Mokymų trenerė, sertifikuota koučingo specialistė (Erikcson International (ICF), Maximum International (ICF) programos), NLP meistrė (The society of Neuro-Linquistic Programming), NLP koučingo meistrė (ICTA), sertifikuota meditacijos instruktorė. Viena iš pirmųjų “freelancerių” Lietuvoje, 18 metų padėjau smulkioms ir vidutinėms įmonėms kurti ir įgyvendinti marketingo strategijas. Įkūriau ir valdžiau keletą verslų. Kaip koučingo specialistė, dirbu su žmonėmis, kurie yra gyvenimo tranzite. Padedu harmoningiau, sąmoningiau, ramiau peržengti pokyčio ribą. Dirbu su individualiais klientais ir poromis.

Neringa Mikalauskaitė

Neringa Mikalauskaitė - koučingo specialistė. Master Practitioner in the art of Neuro-Linguistic Psychotherapy, Professional coach ICU, NLP TimeLine Master Practitioner (Makani Academy), Practitioner of NLP (Richard Bandler). Socialinės panoramos konsultantė (Lukas Derks. Social panorama consultant). Konsultacijų metu naudoju INP (Integralinio neuroprogramavimo S.Kovaliovo autorinį metodą) . Konsultuoju lietuvių ir rusų kalbomis. Mokėjimas užduoti sau teisingus klausymus ir į juos atsakyti tai reiškia gyventi pilnavertį gyvenimą.

Arūnas Bėkšta

Arūnas Bėkšta - Vadybos treneris ir konsultantas. Pagrindinės temos: strateginis planavimas ir valdymas, lyderystė, motyvacija, mokymo programų rengimas. Daugiametė vadovavimo patirtis kultūros srityje, dėstymas Lietuvos viešojo administravimo institute. 15 metų valstybės tarnybos reformos projektų įgyvendinimo patirtis Azijoje, Artimuosiuose Rytuose, Balkanuose ir Afrikoje. LR Vyriausybės kanceliarijos užsakymu, vedė individualias koučingo sesijas ministerijų valstybės sekretoriams.Lietuvos suaugusiųjų švietimo asociacijos narys (buvęs prezidentas). Išleido knygų suaugusiųjų mokymosi ir kultūros vadybos temomis.

Milda Simanavičė

Milda Simanavičė - ​esu Milda – koučingo specialistė, mediatorė, lektorė, kūrybinių tekstų rašytoja. Klientai mane vadina „santykių pagalbininke“. Mano veiklos sritis - santykių koučingas ir transformacinė mediacija. Mano realybėje – viskas yra apie santykius – santykį su savimi, su aplinka, su kitais žmonėmis. Pagrindinis įrankis, kurį taikau savo gyvenime – empatija viskam, kas mane supa. „Padėti kitam atrasti prasmę nereiškia jam tą prasmę duoti. Tačiau jei žmogų išklausysi, atsakymus pasaulio suvokime jis ras pats“.

Vitalija Budžiūtė

Vitalija Budžiūtė - Koučingo specialistė (ICU), Anthony Robbins „Mastery university“ studentė, sertifikuota „Points of you“ praktikė, sertifikuota Mastermind grupių moderatorė, „KOUČINGO TV“ laidos vedėja, viešojo administravimo bakalaurė, giluminio cirkuliacinio kvėpavimo instruktorė. 15 metų personalo administravimo ir valdymo patirtis.
Fokusuojasi į asmenines koučingo sesijas ir darbą grupėse, apjungus koučingą ir Mastermind metodus. Saviugdos kelionių organizatorė. Kaip koučingo specialistė dirba su žmonėmis, kurie nori pažinti save, kurie nori drąsių pokyčių, tačiau trūksta drąsos, pasitikėjimo, palaikymo. Taip pat su personalo vadovais, kurie nori būti puikiais lyderiais savo komandoje.

Birutė Velykienė

Birutė Velykienė – koučingo specialistė (ICF, ICTA), vadybos magistrė (KTU), Bendravimo akademijos vadovė. Daugiau nei 25 metai vadovavimo, konsultacinės ir mokymų patirties. Manau, kad vienas svarbiausių įgūdžių yra gebėjimas bendrauti. Vedu mokymus bendravimo įgūdžių temomis: komandos stiprinimas, vadovavimas, konfliktų prevencija/sprendimas, klientų aptarnavimas, motyvacija, EQ.
Sertifikatai: koučingo, verslo, NLP trenerė (ICTA). Studijavau The society of Neuro-Linquistic Programming, Judith DeLozier ir World Wisdom, Makany Academy, Вектор роста. Socialinės panoramos konsultantė. Eneagramos meistrė,„Points of you“ praktikė. Žmonių psichologija ir santykiai bei konfliktų sprendimas pagal Wu-Xing 5 elementų sistemą. Psichoemocinio intelekto valdymas (Oraculum).​

Aistė Lehmann

Aistė Lehmann - sertifikuota koučingo specialistė (ICF), sertifikuota meditacijų instruktorė, sertifikuota pozityviosios psichologijos praktikė bei saviugdos trenerė.
„Virš 10 metų gyvenu Šveicarijoje, dirbu aukštojo mokslo studijų srityje bei užsiimu savo mylima koučingo bei saviugdos veikla. Esu nuolatiniame savęs tobulėjimo ir augimo kelyje (šiuo metu mokausi neurolingvistinį programavimą ir hipnozę). Man svarbi gyvenimo kokybė bei pilnatvė. Mano tikslas – skatinti ir motyvuoti kitus pasiimti iš gyvenimo maksimumą, siekiant savo tikslų ir svajonių. Savo paskaitose jungiu teoriją su praktika koučingo kontekste, kurias pati taikau darbe su klientais.“

Jarūnė Grigienė

​Jarūnė Grigienė - Koučingo specialistė (ICU), metaforinių kortelių praktikė, viešojo administravimo bakalaurė, 18 metų vadybinio ir vadovaujamo darbo patirtis pirkimų srityje, kursų moterims organizatorė ir lektorė, transformacinio žaidimo „Baltiška Lila“ meistrė, Šiuolaikinės Psichosomatikos pagal PSY2.0 metodiką praktikė. Asmeninėse koučingo sesijose ir darbe su moterų grupėmis, apjungia koučingą, psichosomatiką ir mentorystę.
“Transformacija, pokytis – tai mano kelias, kuriuo vedu ir savo klientus į darnų, harmoningą santykį su savimi ir aplinka. Šioje kelionėje kviečiu klientus tapti sąmoningesniais, pažinti save, prisiimti atsakomybę už kuriamą realybę ir kurti ją drąsiai, tokią kokios patys nori. Pagrindinės tematikos sesijose: santykiai, gausa, savirealizacija”. Jarūnė nuolat tobulinasi ir gilina savo žinias psichologijos, sąmoningumo srityse."

Vilma Kaškonaitė Deksnienė

Vilma Kaškonaitė Deksnienė – sertifikuota koučingo specialistė (ICU), sertifikuota emocinio intelekto lavinimo instruktorė (LSP), sertifikuota klasikinės jogos ir meditacijos teorijos ir praktikos instruktorė ir ekspertė, RSTC mokslų magistrė (VU), dizaino bakalaurė (VDA), asmenybės ugdymo centro „SOHAM“ įkūrėja ir vadovė, prekinio ženklo „FIT4YOU“ savininkė ir vadovė, buvusi cirko artistė (oro gimnastė). Šiuo metu studijuoja Geštalto psichoterapiją.
Domėjimosi sritys: rytų ir vakarų filosofija, NLP, hipnozė, sportas ir mityba. Veikla: seminarų bei stovyklų organizatorė. Asmenybės ugdymo, emocinio intelekto mokymai asmeniškai ir grupėse. Apie save: Daug ieškojimų, vidinių įžvalgų, patirčių, lūžių... Galiausiai įtvirtinta tik viena, visas teorijas ir praktikas vienijanti, žinutė - „pažink Save“. Tai yra viskas, ko reikia, kad prasidėtų Gyvenimas.

Andrius Simaitis

Andrius Simaitis - ​koučingo specialistas (ICF), karjeros konsultantas (VDU), metaforinių kortelių praktikas, geštalto terapijos taikymo organizacijų konsultavime ekspertas(Kauno geštalto studijų centras, Vilniaus geštalto institutas), transformacinio žaidimo „Lila“ meistras. 11+ metų vadovavimo patirtis įvairaus dydžio komandoms. Veda privačią konsultavimo praktiką. Taip pat studijuoja mindfulness mokytojų (įsisąmoninimu grįsta kognityvinė elgesio terapija) podiplominėse studijose. Aktyviai domisi psichologinėmis ir dvasinėmis praktikomis, kurios didina žmonių savivoką, atkuria ryšį tarp proto, kūno ir dvasios. Daugiausia dirba su santykių, savęs pažinimo, karjeros, nerimo ir perdegimo temomis. Konsultacijose remiasi holistiniu požiūriu, apjungdamas įvairias koučingo, geštalto, kognityvinės ir meno terapijų technikas bei praktikas.

Dovilė Gudgalė

Dovilė Gudgalė – sertifikuota Koučingo ir NLP specialistė (ICTA), Eneagramos meistrė, pedagogė, komunikacijų magistrė. Asmeninė, o dabar ir profesinė misija – skatinti žmonių sąmoningumą ir parodyti, kaip galima praplėsti matymo lauką į platesnes erdves, leidžiančias atskleisti savo tikrąjį potencialą.
„Specializuojuosi transformacinio koučingo (asmenybės pokyčių) srityje. Augti ir tobulėti yra vienos iš mano vertybių. Todėl nuolat gilinu savo žinias ir kompetencijas apie žmogaus psichologiją ir didinu bagažą būdų, kaip, esant poreikiui, efektyviausiai jam padėti.
Savęs, kaip specialistės, auginimo siekiai ateityje – Hipnoterapijos ir Geštalto terapijos studjos.
https://www.facebook.com/dovile.jarmuskaite

Об программе

2700* - 2970
*mokant iš karto

Profesionalus koučingo specialistas

  • Trukmė: 7-8 mėn (150 val.)
  • Kontaktiniai susitikimai (Paskaita+Demo+Pratybos): 54 (27+4+23)
  • Išorinės sesijos (Klientas/Koučas): 10 / 20
Записаться на курс

1780* - 1980
*mokant iš karto

Koučingas darbui ir gyvenimui

  • Trukmė: 5 mėn (90 val)
  • Kontaktiniai susitikimai (Paskaita+Demo+Pratybos): 36 (18+3+15)
  • Išorinės sesijos (Klientas/Koučas): 5 / 5
Записаться на курс

950* - 1100
*mokant iš karto

Koučingas saviugdai ir tobulėjimui

  • Trukmė: 3 mėn (50 val.)
  • Kontaktiniai susitikimai (Paskaita+Demo+Pratybos): 20 (10+3+7)
  • Išorinės sesijos (Klientas/Koučas): 0 / 0
Записаться на курс

95 - 170

Laisvo klausytojo planas

  • Pusės metų (12-ka renginių) — 205 eur.
  • Trijų mėn (6-ši renginiai) — 115 eur.
  • Renginių tipai:
    • Paskaitos
    • Demonstracinės sesijos
    • Grupinės supervizijos
Записаться на курс

Организационная информация

Programos struktūra:

  1. Teorija (paskaitos).
  2. Demo pratybos.
  3. Grupinė supervizija.
  4. Trys mokomieji renginiai pasirinktinai.
  5. Viešos koučingo pratybos. 
  6. Savarankiškas darbas su video ir tekstine medžiaga.
  7. Koučingo sesijos su profesionaliais koučingo specialistais.
  8. Koučingo sesijų vedimas ne mokymų programos dalyviams.
  9. Narystė Facebook grupėse: Online koučingo mokykla ir Koučingo praktika.

 
Programos trukmė:

  1. ​Bendras valandų skaičius – priklauso nuo pasirinkto mokymų paketo.
  2. Susitikimų periodiškumas – 1-2 kartus per savaitę.
  3. Mokymų laikas (pasirinktinai) – 12.00-13.30 arba 19.00-20.30.
  4. Grupinė supervizija — 12.00-14.00 arba 19.00-21.00.

 


Programa parengta pagal ICU standartus.

Mokymus Lietuvoje organizuoja Koučingo paslaugų centras.

Mokymai labai patiko, nes lektorė juos vedė įdomiai ir tiesiog užburiančiai! Daug naujų žinių ir praktikos. Mano gyvenimas asmeniškai pasikeitė kardinaliai dėka šių mokymų. Esu labai dėkinga ir laiminga!
Tikrai rekomenduoju visiems Redos vedamus mokymus, nes juose išmokstama kaip įveikti tiek asmenines, tiek darbines problemas.

Jolita Buračienė

Kad gautumei tokias struktūruotas, koncentruotas, o tuo pačiu pavyzdžiais iliustruotas žinias - nepakaktų ir kalno psichologinių knygų perskaitymo :)
Lektorė Reda - puiki profesionalė! Aiškiai dėliojo akcentus, nuosekliai perteikė medžiagą, atidžiai sekė dalyvių refleksijas.
Man buvo vienas stipriausių ir giliausių seminarų apie savo ir aplinkos elgesį, reakcijas, tarpusavio santykius, plečiantį suvokimą, iš kur tai kyla. Buvo vietų, kai sau pačiai erzulį keliantys "įstrigimai" nušvito iki BINGO!!
Įdomu, naudinga, praktiška ir veiksminga - tereikia nuoseklumo palaikant "vidinio stebėtojo" įgūdį.

Vita Mačiulė / Neuroedukatorė. Neurografikos instruktorė

Сильная сторона тренинга - это работа преподавателя. Структура, четкость, конкретность, много информации, но все разложено по четким полочкам. Во время лекции приводится множество примеров, которые помогают лучше понять и в то же время стать более вовлеченными. Для меня энеаграмма представляет собой особенно увлекательный парадокс: на первый взгляд может показаться, что людей кладут на определенные полки, но внутри нее есть глубокие механизмы. Когда я начал учиться, это не прекратилось, я влюбился и теперь вижу это везде.

Paulina Botyriūtė

Как стать хорошим тренером? Я долгое время скептически относился к коучингу и коучингу. Мне все еще казалось, что на Марди Гра пекут как блины. Но после тренировки с Редой Славинскайте мороженое пошло в правильном направлении. Я хочу быть тренером и спасибо тебе за это, Реда.
Я могу с уверенностью рекомендовать вас людям, которые стоят на перекрестке выбора и которым не хватает смелости идти правильным путем.

Darius Rupšlaukis

Для меня было важно открыть методологию более глубокого познания людей, понять их поведенческие мотивы, модели мышления. Схема соответствовала требованиям. Отличный формат обучения: лекции и их запись для повторения услышанного, небольшая группа, домашнее задание в парах - прекрасная возможность повторить материал и пообщаться с интересными людьми. Я очень рекомендую его, потому что Реда искренне делится знаниями и прекрасно передает их.

Agnė Anaitė

Mokymo metu labai patiko lektorės kompetencija, patrauklus, betarpiškas, nuoširdus, šiltas, lengvas žinių pateikimas. Buvo naudingos tikslingai skiriamos namų užduotys, kurios padėjo įtvirtinti savo žinias praktikoje. Labai džiaugiuosi konkrečia dalomąja medžiaga, kurią bet kada galiu turėti po ranka.
Labai patiko išsamios žinios apie asmenybės sveikumo ir išsivystymo lygius, apie projekcijas psichoterapiniuose santykiuose. Sužinojau kaip pagal eneagramos tipus suprasti žmonių motyvus, strategijas, pažinti savo pliusus ir minusus.

Aida Bijanskienė / Gimnazijos mokytoja

Личностное развитие, новые знания и навыки всегда были и важны для меня в жизни. Но не менее важна их применимость на работе, в достижении целей и улучшении отношений с сотрудниками и между коллегами.
Во время обучения Redo, и особенно в Eneagram, я нашел ответы на вопросы о том, как лучше работать в команде, кому делегировать работу и какие изменения необходимо внести, чтобы сделать работу более продуктивной.

Donata Uchockienė

Мне приходилось принимать участие во многих тренировках Реды, которые помогают улучшить и его самого, и команду. Тренинг по Коучингу и Энеаграмме оказался для меня самым полезным, потому что я узнал о новых методологиях, которые прекрасно применимы как на работе, так и в личной жизни.
Прекрасно оцениваю работу лектора, подходят стиль преподавания, скорость, тембр голоса и подача всей информации. Я бы рекомендовал этот тренинг всем компаниям, начиная с менеджеров.

Erika Gudeliūnaitė

Я хотел лучше узнать себя и других людей, узнать, каким принципам нужно следовать, чтобы отбирать лучших сотрудников, понимать их, правильно их мотивировать, чтобы помочь новичку быстрее включиться в деятельность компании.
Выражаю искреннюю благодарность замечательному лектору Редай за ее идеи и ценные уроки. Я получил много новых знаний, которые уже начал применять в своей компании. Уверен, что это принесет отличные результаты как на работе, так и в личной жизни.

Lina Jokubauskienė

Labai patiko pati mokymų sistema, kuri buvo įvairiapusiška:
- suteikta galimybė "išlipti" iš komforto zonos ir bendrauti, diskutuoti ir mokytis su nepažįstamais žmonėmis, tačiau netrūko ir individualių užduočių;
- užduotys įdomios ir praktiškos. šiuolaikiškos;
- patraukli ir susisteminta mokymų medžiaga;
- buvo suteikta galimybė dalintis savo išgyvenimais, jausmais ir mintimis;
- šilta ir maloni atmosfera;
Lektorė visada gerai nusiteikusi, motyvuojanti ir skatinanti pasitempti.

Karolina Šneiderytė / Grožio specialistė

Я чувствовал напряжение на работе, из-за чего было сложно общаться с коллегами и руководителями. Во время занятий больше всего понравилась возможность лучше узнать и понять себя и конкретные методы, как не принимать все близко к сердцу. Теперь очень помогает способность отличать возникающие эмоции от фактически передаваемой информации.
Я думаю, что большинству следует улучшить свои навыки управления эмоциями. Разберись в себе и в том, что в нас происходит. Тогда гораздо легче примириться с окружающими.

Jekaterina Žilinskaja

Очень интересные, актуальные и полезные тренинги. Они предоставили мне как новые знания, так и подтверждение реальных преимуществ и применимости методов, которые я уже использую.
Спасибо преподавателю за профессионализм и отличную адаптацию к аудитории. Такого фанатского тренинга не припомню! Телиди успехов.

Audrius Kurlavičius

Компания подтолкнула меня к участию в тренинге, я хотел узнать, что это такое и как использовать его на практике. Мне понравились все практические задания, теоретические знания.
Я очень положительно оцениваю работу лектора, мне нравится изложение знаний, отличные примеры, все очень легко понять. Я научился больше терпеть других, слушать, а не трогать свое мнение. Тренинг также дал мне больше уверенности в себе и душевного покоя.

Julija Biveinienė

Я участвовал в дистанционном обучении метафорическим картам. Для меня это был новый инструмент и методология работы с клиентами, поэтому было важно получить наиболее полные знания и способы их использования. Лектор изложил всю информацию лаконично, четко и понятно. Полученные знания отлично применила в работе.
Я настоятельно рекомендую его всем практикующим профессионалам в области коучинга, так как это отличный инструмент для помощи во время тренировок.

Loreta Kazlauskaitė

Для меня было важно научиться избегать стресса при большой нагрузке и при общении с рассерженными клиентами. Мне очень понравилось объяснять свой тип личности и как с ним справляться, чтобы свести стресс к минимуму. Полученные знания применил не только в работе, но и в личной жизни.
Настоятельно рекомендуется всем, кто хочет лучше узнать и улучшить себя.

Miglė Stumbrienė

Тренинг мне очень понравился, потому что лектор вела их интересно и просто завораживающе! Много новых знаний и практики. Моя жизнь кардинально изменилась благодаря этим учениям. Я очень благодарен и счастлив!
Я определенно рекомендую тренинг Redo всем, потому что он учит, как преодолевать личные и рабочие проблемы.

Olga Dudoit

Очень интересный и актуальный тренинг по применению коучинга. Во время них вы смотрите на себя, переосмысливаете свои цели, думаете о том, как вы взаимодействуете с другими. Становится понятно, что и как нужно менять каждому.
Лектор супер! Мне очень понравилось множество примеров применения практических знаний на тренинге.

Monika Rajeckaitė

Mokymai išties naudingi ir dėkinga Redai, kad skatino aktyviai dalyvauti, domėtis, galima buvo drąsiai klausti ir į kiekvieną klausimą gautas atsakymas. Patiko, kad tai nėra sausa teorija, o daug praktikos, įžvalgų, atradimų, situacijų aptarimų ir pavyzdžių. Nors Eneagrama yra apie tipus ir lyg suponuoja, kad viskas yra apibrėžta ir niekur čia nesidėti, bet savo ir kitų tipų pažinimas man suteikė tam tikros laisvės, kad turiu "savybių rinkinį", polinkį reaguoti į situacijas ir kitus žmones tam tikru būdu, bet tuo pačiu Eneagrama yra ir apie dinamiką, galimybes augti.

Tatjana Voitechovič / Personalo specialistė

Man svarbu pažinti save ir aplinką, žmonių mąstymo šablonus ir elgesio modelius. Lektorės profesionalumo ir išsamių mokymų dėka, įgyjau daug naudingų žinių asmenybės tipus, jų vertybes ir įsitikinimus.
Rekomenduoju visiems einantiems sąmoningu raidos keliu. Taip pat įmonių vadovams siekiantiems inovatyvių perspektyvų dirbant su kolektyvu, bei sprendžiant komandos suderinamumo klausimus.

Mindaugas Staniulis / ,,Massage Therapy & Body Energy Balance", Savininkas

Lektorė nuostabi, dėmesinga, išmananti savo darbą. Mokymai priminė, kad tą pačią situaciją mes matome skirtingai, todėl nereikia primetinėti savo įžvalgų ar nuomonės klientui, o SVARBIAUSIAI visi atsakymai ir sprendimo būdai yra mūsų viduje, tik reikia padėti tai išsiaiškinti.
Patiko teorija, praktika ir namų darbai, galėjau iškart pajausti kortelių teikiamą naudą. Mokymai praverstų visiems, norintiems labiau pažinti save, savo šeimą, aplinką. Dirbantiems su vaikais, jaunimu, suaugusiais, darbuotojų kolektyve: mokytojams, psichologams, personalo specialistams ir kt.

Vilija Austienė / VŠĮ Medicinos ir socialinių tyrimų institutas

REGISTRUOKITĖS Į MOKYMUS ARBA SUSISIEKITE KONSULTACIJAI