+370 611 37959 

info@re-act.lt

MOKYMŲ PROGRAMOS

Eneagrama versle. Eneagrama yra toks savęs ir kitų pažinimo modelis, kuris leidžia atskyti į klausimą "Kodėl?". Kodėl mes siekiama karjeros? Kodėl konfliktuojame su kolegomis? Kodėl vengiame tam tikrų darbų?...ir dar daugybė atsakymų. Tik supratę savo ir kolegų motyvus, kas mums yra svarbiausia, galime pasirinkti naują elgesio modelį.


Plačiau

Eneagramos praktikas ICTA. Nuotoliniai mokymai.   Eneagramos modelis tinka tiek individuliam, tiek profesionaliam naudojimui. Šio modelio pagalba, galima padėti sau ir kitiems suprasti vidines baimes, pakeisti ribojančius įsitikinimus palaikančiais, suvokti tikruosius norus ir atrasti optimalų, ekologišką jų įgyvendinimo būdą.

Plačiau

Koučingo specialistų ruošimo programa ICU. Nuotoliniai mokymai.  Programa skirta norintiems profesionaliai įsisąvinti koučingo technikas ir metodologiją. Ji parengta remiantis ICU standartu. Praėję visą mokymų programą ir įvykdę profesionaliam koučingo specialistui keliamus reikalavimus, gausite tarptautiniu mastu pripažįstamą “Professional Coach ICU” sertifikatą.

Plačiau

 

Kompanijos koučingo kultūra ICTA.   KOUČINGO KULTŪRA – tai  bendravimo forma, tai tolerancija kitam žmogui, sugebėjimas įžvelgti pozityvų impulsą. KOMPANIJOS KOUČINGO KULTŪRA – tai visų geriausių koučingo metodikų panaudojimas bendriems komandos ir įmonės tikslams užsibrėžti bei juos pasiekti.

Plačiau

 


SEMINARAI

RS-1. Eneagrama ir jos taikymas koučinge. Eneagrama padeda įžvelgti ir suprasti žmonių dominuojančius įsitikinimus, gyvenimiškas strategijas ir pagrindinius elgesio motyvus. Trys intelektai (emocinis, mentalinis, fizinis) skirtingai įtakoja mūsų bazinius poreikius ir emocijas, taip suformuodami devynis Eneatipus. Jų pažinimas leidžia suprasti mūsų reakcijas, atrasti vidinį balansą, išvengti tendencingų įvykių ir labai pagerinti komunikaciją su aplinkiniais. 

RS-2. Metaforinės asociatyvinės kortelės (MAK). Darbas metaforinėmis kortelėmis galimas su įvairiais asmenimis ar grupėmis, nepaisant amžiaus, išsilavinimo ar užklausos. Jos neturi konkrečių reikšmių. Tik kliento įžvalgos padeda kitaip pažvelgti į situaciją, atrasti vidinius troškimus, baimes bei sprendimo būdus. Didelė įvairovė leidžia atsirinkti tinkamiausias jūsų darbo specifikai. Itin veiksmingas jų panaudojimas koučingo sesijose ar atskirose technikose.​

RS- 3. Archetipai ir jų įtaka žmogaus charakteriui. Pasak K.G.Jungą pasąmonę valdo instinktyvios
srovės, išreikštos atitinkamomis minties formomis, t.y. archetipais. Būtent jie padeda suvokti individualią ir kolektyvinę pasamonę, įtakojančias mūsų pasirinkimus ir gyvenimo būdą. Per archetipus galime lengviau suvokti savo atliekamus vaidmenis, pasikartojančius scenarijus ir atrasti asmeninio tobulėjimo kryptį. Kiekvienas archetipas neša savyje stiprią energiją, kuri gali turėti ir kuriančią, ir destruktyvią jėgą.

RS-4. Transformacijos pasitelkiant transą ir simbolius. Daugeliui žmonių hipnozė ir transas skamba labai gąsdinančiai, nors ir viena ir kita mes visi naudojame savo kasdieniame gyvenime. Kaskart jums užsisvajojus ar pasinėrus į tam tikrą veiklą, mus apima transas. O hipnozė gali padėtį šią būseną pagilinti. Transo metu nutyla mūsų vidinis kritikas ir atveriamas kelias į pasąmonę, kur tam tikrų simbolių pagalba galima atrasti pageidaujamus atsakymus ir resursus.

RS-5. Koučingas - iš pomėgio į profesiją. Dažnam pradedančiam koučui kyla klausimas, ar iš koučingo galima pragyventi. Atsakymas gali būti kiekvienam individualus, bet visų pirma tai požiūrio reikalas, kas jums yra koučingas - pomėgis padėti žmonėms ar darbas, už kurį turite teisę gauti užmokestį? Pradinis etapas skirtas vizijos ir tikslų išgryninimui, nišos ir tikslinės auditorijos nusistatymui. Sekanti užduotis  yra pasiekti ir pritraukti klientus, pasitelkiant savo ekspertiškumą.

RS-6. Autorinė koučingo programa. Šio kurso metu sužinosite, kaip autorinė koučingo programa gali supaprastinti klientų paiešką, palengvinti jų pritraukimą bei padidinti jūsų įkainius ir uždarbį. Supratus kokią pagrindinę problemą turi jūsų klientai ir koks jų didžiausias troškimas, galite sudaryti nuoseklų planą, kaip iš dabartinės netenkinančios padėties pereiti į pageidaujamą. Gera koučingo programa yra būtent tai ko klientas nori, todėl  bus pasiruošęs ją užsisakyti ir imtis pokyčių.

RS-7. Mokymų programos parengimas ir pateikimas. Turėjimas daug žinių ir gebėjimas jas perteikti, toli gražu nebūtinai susijusios savybės. Gera mokymų programa turi atitinkamą struktūrą, leidžiančią pasiekti kiekvieno klausytojo protą, duoti atsakymus į rūpimus klausimus. Lektoriaus įgimtos ir išsiugdytos savybės, padeda suvadyti grupę, jos dinamiką, išlaikyti interesą per visą mokymosi procesą ir sudaryti sąlygas susiformuoti naujiems įgūdžiams.

RS-8. Lyderystė koučingo stiliumi. Pažangių įmonių vadovai supranta, kad verslo sėkmė didžiąja dalimi priklauso nuo darbuotojų motyvacijos, jų įsitraukimo ir atsidavimo. Įvaldžius koučingo technikas  galima kur kas efektyviau atskleisti darbuotojų potencialą, išmokyti rasti optimalius sprendimus ir imtis atsakomybės juos įgyvendinant. Vadovas turi gebėti teikti tinkamą grįžtamąjį ryšį, išlaikyti balansą tarp frustracijos ir palaikymo  ir užtikrinti, kad individualus bei grupinis darbas būtų resursinis.

RS- 9. Svajonių komanda. Metodika paremta Patrick Lencioni tyrimais apie organizacijos sveikumą. Egzistuoja penkios pagrindinės komandų disfunkcijos, kurios ne tik neleidžia pasiekti trokštamų rezultatų, bet ir griauna kompanijas iš vidaus, vis didinant  darbuotojų abejingumą, nepasitikėjimą ir vien asmeninių poreikių tenkinimą. Komandos įgalinimui būtinas kiekvieno jos nario įsitraukimas, savo indėlio suvokimas ir tikėjimas bendra vizija. Komandos lyderis turi ir gali imtis iniciatyvos kurti svajonių komandą.

RS-10. Konsteliacijų taikymas koučinge. Konsteliacijos, tai tam tikros situacijos išdėstymas, susiklosčiusių aplinkybių atvaizdavimas, padedantis geriau suprasti visų dalyvių sąveikavimą, atrasti problemų priežastis ir priimti ekologiškus sprendimus. Konsteliacijų metodas paremtas žinojimu, kad mes esame tam tikros sistemos dalis, ir bet koks mūsų ar kitų sistemos narių pokytis turi įtakos mūsų reakcijoms bei pasirinkimams.